Każde szkolenie jest indywidualnie dostosowywane do potrzeb i oczekiwań klienta.
Po otrzymaniu zapytania ofertowego kontaktujemy się telefonicznie bądź mailowo z klientem w celu ustalenia m.in. zakresu szkolenia/ doradztwa, programu, czasu i miejsca, ilości uczestników czy ilości instruktorów. Na podstawie wstępnych ustaleń przygotowujemy ofertę, którą wysyłamy na podany adres mailowy. Po doprecyzowaniu warunków współpracy przegotowujemy się do realizacji zlecenia w wyznaczonym miejscu i czasie.
W przypadku zgłoszeń od osób indywidualnych szkolenia otwarte odbędą się po zebraniu się minimalnej ilości uczestników.
PROCEDURA REKLAMACJI
W przypadku zastrzeżeń co do jakości usługi szkoleniowej lub doradczej uczestnikowi przysługuje prawo do wniesienia reklamacji na adres: kontakt@ratmed112.pl
W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne jest podanie imienia i nazwiska uczestnika, miejsca i daty wykonanej usługi. Prosimy również o opisanie zaistniałej sytuacji ze szczególnym uwzględnieniem:
- ewentualnych błędów merytorycznych,
- niezgodności treści realizowanych na szkoleniu z ofertą,
- zastrzeżeń co do jakości pracy trenera / doradcy.
Każde takie zgłoszenie poddajemy wnikliwej analizie w celu zapewnienia optymalnego rozwiązania dla klienta oraz w celu ciągłego podnoszenia jakości oferowanych przez nas usług. Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie.
Uczestnikowi po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przysługuje prawo do zwrotu części bądź całości kwoty wpłaconej za szkolenie lub bezpłatnego odbycia szkolenia w innym terminie.
PROCEDURA POSTĘPOWANIA W PRZYPADKU SYTUACJI NIEPRZEWIDZIANYCH (LOSOWYCH)
W przypadku, gdy szkolenie nie byłoby zrealizowane lub byłoby zakłócone z nieprzewidzianych i niezależnych od firmy powodów, firma Ratmed 112 zaproponuje uczestnikom do wyboru inny termin, w którym usługa byłaby zrealizowana. Firma Ratmed 112 zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych oraz nie ponosi odpowiedzialności za koszty poniesione z powodu odwołania szkolenia.
O odwołaniu lub przesunięciu terminu szkolenia uczestnicy zostaną poinformowani w możliwie najszybszym czasie. W przypadku, gdy szkolenie byłoby zakłócone z nieprzewidzianych i niezależnych od firmy powodów, firma Ratmed 112 zobowiązuje się do natychmiastowego podjęcia działań korygujących zaistniałą sytuację.
Osobą odpowiedzialną za kontakt w takiej sytuacji jest Radosław Blicharczyk Tel +48 691 702 103